Serviciul Public Judeţean SALVAMONT Sibiuanunţă scoaterea la concurs a unui post de Salvator Montan grI I – pe o perioadă determinata 1 an (2022-2023) si a unui post de Salvator montan pe o perioada nedeterminata gr II
La concurs poate participa orice persoană care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
a) cerere de inscriere la concurs adresata directorului Serviciului Public Judetean Salvamont Sibiu;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) curriculum vitae;
f) cazierul judiciar (cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere);
g) adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Această adeverinţă trebuie să conţină în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Concursul va avea loc în data de 08.12.2021 ora 10, in zona Cisnadioara din M tii Cindrel pentru proba practica zona montană si pentru interviu in data de 13.12.2021 ora 10 la sediul Instituţiei din Sibiu, str. Câmpului nr. 11-13.
Depunerea dosarelor se va face la sediul instituţiei până în data de 25.11.2021 ora 12.
Concursul va avea o probă practica şi interviu pentru postui de salvator montan II perioada nedeterminata si Salvator montan grI perioada determinata 1 an ( 2022- 2023) .
Tematica:
Proba practică:
Interviu
BIBLIOGRAFIA
Director
Popescu Dan